David Trojáček

Bakalářská práce

Analýza užití CRM systému a možnosti jeho zlepšení

CRM system usage analysis and suggestions for its improvement
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá CRM neboli řízením vztahů se zákazníky. V teoretické části se definuje pojem CRM a jeho význam. Krátce se rozebírá vznik a vývoj CRM, prvky CRM, aplikační architektura, typy CRM systémů a jejich přístupy k technickému řešení. Poslední podkapitolou zpracování přehledu stavu CRM je měření úrovně a výkonnosti CRM. Poté následuje kapitola, která popisuje současné trendy …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on Customer Relationship Management (CRM). The theoretical part defines the concept of CRM and its meaning. The origin and development of CRM, elements of CRM, application architecture, types of CRM systems, and their approaches to technical solutions are briefly discussed. The last subchapter of the CRM status overview is the measurement of the level and performance of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
  • Vedoucí: Josef Basl
  • Oponent: Jana Fortinová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83386