Marián Tarcala

Bakalářská práce

Podpora predaja vo vybranej finančnej inštitúcii

Sales promotion in the selected financial institution
Abstract:
Bachelor thesis deals with sales support in theory and then to support the sale of Tatra bank, a.s. and Raiffeisen Bank. In the introductory chapter of the thesis is the theoretical definition of marketing, marketing communication and individual communication mix tools below we analyze various sales promotion, used in selected institutions. The aim of this work is to characterize and compare the use …více
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá problematikou podpory predaja v teoretickej rovine a následne podporou predaja v Tatra banke, a.s. a Raiffeisen banke. V úvodnej kapitole práce sa po teoretickom definovaní marketingu, marketingovej komunikácie a jednotlivých nástrojov komunikačného mixu ďalej zaoberáme analýzou jednotlivých nástrojov podpory predaja, využívaných vo vybraných inštitúciách. Cieľom práce je …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA
  • Oponent: Ing. Jaroslav Paľa, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK