Možnosti kreativního využití nositelných technologií se zaměřením na umění nových médií a oděvní design – Bc. Petra Fárková
Bc. Petra Fárková
Bachelor's thesis
Možnosti kreativního využití nositelných technologií se zaměřením na umění nových médií a oděvní design
Creative Applications of Wearable Technologies with Focus on New Media Art and Fashion Design
Abstract:
Cílem předkládané diplomové práce je představit nositelné technologie (wearable technologies) v kontextu kreativní produkce se zaměřením na oblast umění a oděvního designu. Soustředíme se na zformulování definice klíčového pojmu textu, nositelné technologie, z hlediska historického vývoje a jeho uplatnění v aktuálním diskurzu a praxi digitálních a síťových technologií. Teoreticky a historicky zaměřená …moreAbstract:
The aim of this thesis is to introduce wearable technology in the context of creative production, focusing on the arts and fashion design. We focus on formulating the definition of a key concept of the text, wearable technology, in terms of historical development and its application in the current discourse and practice of digital and network technologies. Theoretically and historically oriented introductory …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/iwhsa/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2012
- Supervisor: doc. Mgr. Jana Horáková, Ph.D.
- Reader: Mgr. Martina Ivičič
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FÁRKOVÁ, Petra. \textit{Možnosti kreativního využití nositelných technologií se zaměřením na umění nových médií a oděvní design}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2012. Available from: https://theses.cz/id/1q2u46/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Theses on a related topic
-
Kulturní a sémiotická analýza reklamních kampaní zaměřených na nositelné technologie (wearable technologies) a chytré textilie (smart clothes)
Kristýna Supíková -
Nositelné technologie a inteligentní textilie v kontextu Enter 5: dramaturgická analýza
Kristýna Supíková -
Technologie augmentované reality se zaměřením na sportovní využití
Anna Dohnálková -
Nositelná technologie jako užité umění
Lucie Veselá -
Nositelné technologie, spotřební praktiky a management každodenního života
Jakub Mezník -
Nositelná technologie jako užité umění
Lucie Veselá -
Inovační proces výrobků módního průmyslu zaměřen na nové technologie
Klára KONÍČKOVÁ