Porovnání účinnosti reklamy v různých mediích – Ing. Petr Indra
Ing. Petr Indra
Master's thesis
Porovnání účinnosti reklamy v různých mediích
The comparison of the adverising efficiency in different types of media
Abstract:
Diplomová práce na téma „Porovnání účinnosti reklamy v různých médiích“ se zaměřuje na vhodnou volbu média, jako nositele reklamy. Média si za posledních dvacet let prošla velkými změnami, stala se součástí průmyslového odvětví a udávají současný směr reklamy. Reklama a média jsou v úzkém vztahu a právě proto jestli má být reklamní kampaň úspěšná a hlavně účinná musí být stavěna na kvalitním mediálním …moreAbstract:
The diploma work on the topic “The comparison of the advertising efficiency in different types of media” is focused on a suitable choice of media as a bearer of advertising. Media in the last twenty years have come through big changes, have become a part of industry branch and have indicated a direction of a contemporary advertising. Advertising and media are in a strong relationship and if the advertising …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2008
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/vuyxu/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2008
- Supervisor: JUDr. Petr Majerik
- Reader: Mgr. Matěj Hušek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Vnímání outdoor reklamy vybranými cílovými skupinami obyvatel České republiky
Radim SMIČEK -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ.
Sofiia Shevchuk -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ VÝVOJ
Simona Šlapáková -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR, JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ VÝVOJ A DOPAD PANDEMICKÉ SITUACE NA MARKETINGOVÝ TRH
Simona Šlapáková -
Role venkovní reklamy v ČR a její předpokládaný budoucí vývoj
Ondřej Šoupal -
Účinnost a účelnost online marketingové komunikace
Hana Šutová -
Nástroje pro anonymizaci komunikace v Internetu a jejich účinnost
Tomáš ČERNÍK -
Sdílení obsahů mezi klasickými mediatypy (tisk, rozhlas, TV) a síťovými (novými) médii
Daniel Severa