Bc. Markéta Jurčíová

Bakalářská práce

Koncept komunitního vzdělávání jako edukační strategie žáků se sociálním znevýhodněním a oblast pro působení profese sociálního pedagoga

The concept of community education as an educational strategy for socially disadvantaged pupils and an area for action of the profession of social educator
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o konceptu komunitního vzdělávání ve vztahu k žákům se sociálním znevýhodněním, kdy se na škole vytváří otevřený prostor pro partnerství školy s členy komunity. Teoretická část si klade za cíl připravit pojmovou základnu pro empirický výzkum. Rozpracovává témata jako sociální znevýhodnění, profese sociálního pedagoga a koncept komunitního vzdělávání. Empirická část se zaměřuje …více
Abstract:
Bachelor thesis deals with the concept of community education in relation to socially disadvantaged pupils when it creates opened space for partnership school with community members on the school. The theoretical part is aimed at preparing the conceptual basis for empirical research. It works with topics such as social disadvantaged, profession of social educator and the concept of community education …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 5. 2015
  • Vedoucí: Mgr. et Mgr. Markéta Sedláková
  • Oponent: Mgr. Petr Soják, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta