Marketingový mix vybraných produktů pivovaru Staropramen – Eliška Vrbická
Eliška Vrbická
Bachelor's thesis
Marketingový mix vybraných produktů pivovaru Staropramen
Marketing mix of selected Staropramen brewery products
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení nově vyvinutého produktu pivovaru Staropramen, s. r. o., dále jeho porovnání s konkurenčním produktem a zjištění preferencí zákazníků. Teoretická část je rozdělena na několik kapitol a podkapitol. Hlavní čtyři kapitoly jsou zaměřeny na charakteristiku marketingu, zavedení nového produktu na trh, vývoj nového produktu a experiment. Podpůrné kapitoly jsou marketingový …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the newly developed product of the Staropramen, s. r. o. brewery, compare it with its competing product and detect the preferences of the customers. The theoretical part is divided into several chapters and subchapters. The main four chapters are focused on the marketing characteristics, the introduction of the new product on the market, the development …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 3. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 19. 5. 2023
- Supervisor: Ing. Jiří Čerkasov
- Reader: Jiří Fiedler, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VRBICKÁ, Eliška. \textit{Marketingový mix vybraných produktů pivovaru Staropramen}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2023. Available from: https://theses.cz/id/1qbl4n/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Business and Administration
Theses on a related topic
-
Analýza marketingového mixu společnosti Restaurant Safari pivovar
Nikol Novotná -
Image značky Jarošovský pivovar
Michal Krhut -
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě
Vendula Holá -
Marketingový výzkum vybrané společnosti
Ondřej Štědrý -
Projekt marketingové komunikace ve firmě Pivovar ZUBR a. s.
Táňa URBÁNKOVÁ -
Marketingový výzkum včetně projektové studie
Lizaveta Hladysh -
Marketingový mix Pivovaru Staropramen s.r.o.
Daniel Včelák -
Postavení společnosti Pivovary Staropramen na trhu
Miroslav Mráček
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights