Mgr. Dušan Žmolík
Bachelor's thesis
Business versus zdraví
Business v. health
Anotácia:
ANOTACE ŽMOLÍK Dušan: Business versus zdraví. Bakalářská práce. Brno: MU FSpS, 2009. Anotace: Práce je zaměřená na uvědomění majitelů firem a společností, že nejcennějším artiklem je člověk, o kterého by se měli postarat. Na majitele, společníky, zaměstnance apod.. jsou nakládány čím dál větší povinnosti, jsou nuceni pracovat pod neustálým tlakem a stresem. Ukázat jim, co jim nadstandardní péče o lidský …viacAbstract:
ANNOTATION ŽMOLÍK Dušan: Business versus health. Bachelor thesis. Brno: MU FSpS, 2009. Annotation: My work is specialized on awakening firm owners and companies, that the man like a human being is the most valuable artikle, which they could take care of. Owners, partners, employees etc. have more and more bigger obligations, they must work under continual press and stress. I want to show in my work …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wuy4r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
- Vedúci: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesBachelor programme / odbor:
Physical Education and Sport / Physical Education and Sport
Práce na příbuzné téma
-
Analyse der Webseiten zur Wortschatzarbeit für Kinder und Jugendliche auf den Sprachniveaus A0/A1
Marcela Kazdová -
Is A Green City Also A Happy City? Exploring The Association Between Significant Indicators For A Happy City And Human Well-Being: Case Study Prague
Zhor Fatima Zahraa Adjmi -
Morální status embrya v perspektivě morální diference mezi human being a human person
Marek SUCHÁNEK -
Minimalismus jako životní styl a jeho význam v praxi marketingové komunikace
Šimon Bulíř -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Anna Vaněčková -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Nicole Petružálková -
Životní styl a spotřební kultura
Barbara Mecerodová -
Zdravý životní styl versus sedavé zaměstnání
Tomáš Majda