Mgr. Tomáš Svoboda

Bakalářská práce

Reakce spotřebitele na srovnávací reklamu

Consumer Reactions to Comparative Advertising
Anotace:
Tématem této bakalářská práce je reakce spotřebitele na srovnávací reklamu. Obsah textu lze rozdělit do několika kapitol. V té první je pozornost krátce soustředěna na reklamu a srovnávací reklamu v kontextu marketingové komunikace. Další kapitola se zabývá srovnávací reklamou z hlediska současné právní úpravy v České republice. Vyjmenovány a krátce interpretovány jsou přitom především podmínky její …více
Abstract:
The topic of this bachelor thesis are consumer reactions to comparative advertising. The thesis is divided into seven chapters. The first one is focused on advertising and comparative advertising in context of marketing communication. Next chapter is related with current regulations of comparative advertising in the Czech republic. There is a list and brief interpretation of admissibility conditions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
  • Vedoucí: doc. JUDr. Josef Kotásek, Ph.D.
  • Oponent: JUDr. Eva Večerková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakulta

Masarykova univerzita

Právnická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Právní specializace / Právo a podnikání