Reakce spotřebitele na srovnávací reklamu – Mgr. Tomáš Svoboda
Mgr. Tomáš Svoboda
Bakalářská práce
Reakce spotřebitele na srovnávací reklamu
Consumer Reactions to Comparative Advertising
Anotace:
Tématem této bakalářská práce je reakce spotřebitele na srovnávací reklamu. Obsah textu lze rozdělit do několika kapitol. V té první je pozornost krátce soustředěna na reklamu a srovnávací reklamu v kontextu marketingové komunikace. Další kapitola se zabývá srovnávací reklamou z hlediska současné právní úpravy v České republice. Vyjmenovány a krátce interpretovány jsou přitom především podmínky její …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis are consumer reactions to comparative advertising. The thesis is divided into seven chapters. The first one is focused on advertising and comparative advertising in context of marketing communication. Next chapter is related with current regulations of comparative advertising in the Czech republic. There is a list and brief interpretation of admissibility conditions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/eq51f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
- Vedoucí: doc. JUDr. Josef Kotásek, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Eva Večerková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Právní specializace / Právo a podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketing and Consumer Behavior
Tamerlan Karimli -
Dopady srovnávací reklamy na vnímání českých spotřebitelů
Sabina Šinovská -
Nekalosoutěžní reklama a její vliv na spotřebitele
Michaela Filipiecová -
Srovnávací reklama a její vliv na vybranou generaci spotřebitelů
Anna Pražáková -
Srovnávací reklama a její vliv na vybranou generaci spotřebitelů
Miroslava Císařová -
Postavení online srovnávačů pojištění na českém pojistném trhu
Kristýna Hrabcová -
Analýza nákupního chování nákupu na internetu
Jakub Galia -
Effectiveness of comparative advertising in Czech Republic
Polina Gavrilova