Martin Hromádko

Bakalářská práce

Word-formation in Branding

Word-formation in Branding
Abstract:
This bachelor paper discusses the word-formation in branding. The theoretical part explains branding. Furthermore, it focuses on word-formation and its processes. They are defined, their properties are described and possible classification mentioned. In the practical part, findings form the theoretical part are applied to the corpus of brand names for obtaining the result of the analysis.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá slovotvorbou v obchodních značkách. Teoretická část vysvětluje branding a značky. Následně se tato část soustředí na slovotvorbu a její procesy. Tyto procesy jsou definovány, jejich vlastnosti popsány a možné klasifikace zmíněny. V praktické části jsou poznatky z teoretické části aplikovány na vzorku obchodních značek za účelem z mapování nejčastějších slovotvorných …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Petra Huschová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hromádko, Martin. Word-formation in Branding. Pardubice, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická