Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků hotelu Wine Wellness Hotel Centro Hustopeče – Veronika Bigasová
Veronika Bigasová
Bachelor's thesis
Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků hotelu Wine Wellness Hotel Centro Hustopeče
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na spokojenost zákazníků hotelu Wein Wellness Centro Hustopeče, která je zkoumána dotazníkovým šetřením. V teoretické části se tato práce zaměřuje na vymezení pojmů jako je například marketing, marketingová komunikace, dotazník apod. Praktická část je zaměřena na vyhodnocení dotazníkového šetření a následné navrhnutí řešení pro zlepšení dané situace.Abstract:
This bachelor’s thesis focuses on the customer satisfaction at the Wein Wellness Centro Hustopeče. Customer satisfaction is quantified by use of a questionnaire survey format. Subdivided into two sections, the theoretical portion will focus on the definition of concepts, such as marketing, communication, questionnaire, and others. The practical section will focus on the evaluation of the questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2018
Identifier:
http://theses.cz/id/1quaap/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2018
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BIGASOVÁ, Veronika. \textit{Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků hotelu Wine Wellness Hotel Centro Hustopeče}. Online. Bachelor's thesis. Znojmo: Private College of Economic Studies in Znojmo. 2018. Available from: https://theses.cz/id/1quaap/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bachelor programme:
marketing a management
Theses on a related topic
-
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
Body image: Marketingovy vyznam vnimania zenskej postavy
Jana Nosková -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový plán výroby čokoládových produktů na 3D tiskárně
Jan Brichta -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights