Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků hotelu Wine Wellness Hotel Centro Hustopeče – Veronika Bigasová
Veronika Bigasová
Bachelor's thesis
Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků hotelu Wine Wellness Hotel Centro Hustopeče
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na spokojenost zákazníků hotelu Wein Wellness Centro Hustopeče, která je zkoumána dotazníkovým šetřením. V teoretické části se tato práce zaměřuje na vymezení pojmů jako je například marketing, marketingová komunikace, dotazník apod. Praktická část je zaměřena na vyhodnocení dotazníkového šetření a následné navrhnutí řešení pro zlepšení dané situace.Abstract:
This bachelor’s thesis focuses on the customer satisfaction at the Wein Wellness Centro Hustopeče. Customer satisfaction is quantified by use of a questionnaire survey format. Subdivided into two sections, the theoretical portion will focus on the definition of concepts, such as marketing, communication, questionnaire, and others. The practical section will focus on the evaluation of the questionnaire …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/1quaap/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BIGASOVÁ, Veronika. \textit{Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků hotelu Wine Wellness Hotel Centro Hustopeče}. Online. Bakalárska práca. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/1quaap/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bachelor programme:
marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
Body image: Marketingovy vyznam vnimania zenskej postavy
Jana Nosková -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový plán výroby čokoládových produktů na 3D tiskárně
Jan Brichta -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova
Názov
Vložil
Vložené
Práva