Bc. Gabriela CIPRYSOVÁ

Master's thesis

Projekt zavádění prvků CRM ve společnosti AGENTURA OSMA spol. s r. o.

Project of implementing of elements of CRM in concern AGENTURA OSMA spol. s r. o.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zaváděním prvků CRM v průmyslové společnosti AGENTURA OSMA. Teoretická část obsahuje shrnutí literárních teoretických podkladů o řízení vztahů se zákazníky. Následná praktická část využívá tuto teoretickou základu pro analytické posouzení CRM ve společnosti AGENTURA OSMA. Součástí praktické části je také projekt implementace prvků CRM. Projekt navrhuje vhodnou segmentaci zákazníků …more
Abstract:
The thesis is concerned with implementing of elements of CRM in industrial concern AGENTURA OSMA. Theoretical part includes summary of literary theoretic base about customer relationship management. Subsequent practical part makes use of this theoretical base for analytical evaluation of CRM in AGENTURA OSMA. There is project of imple-menting of CRM´ elements in practical part. Project proposes suitable …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2007
Identifier: 5946

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2007
  • Supervisor: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

CIPRYSOVÁ, Gabriela. Projekt zavádění prvků CRM ve společnosti AGENTURA OSMA spol. s r. o.. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 01. 05. 2017

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and management / Management and Marketing