Kaushalya Priyadarshani DON MANUELGE DONA SRI JAYAWRADENA

Master's thesis

Brand Re-building in the Full Cream Milk Powder Industry of Sri Lanka

Brand Re-building in the Full Cream Milk Powder Industry of Sri Lanka
Abstract:
The brand position as well as the personality performs a pivotal role in establishing brand preference. The social stimulus is of great importance as the increasing localisation of the brand would enhance the brand communication and relevance to the consumer, in their myriad notions of beliefs, attitudes, as well as perceptions. Nespray is a Full Cream Milk powder brand, which has existed in the Sri …more
Abstract:
Postavení značky, stejně jako osobnost značky, představuje klíčovou roli v budování preferencí pro značku. Společenské stimuly mají stejně velkou důležitost jako zvyšování zaměření značky a měly by posilovat komunikaci a významnost značky směrem k zákazníkovi. Růst značky je rovněž posilován nesčetnými představami, přesvědčeními a postoji zákazníka ke značce, stejně jako vnímáním. Sušené plnotučné …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2011
Identifier: 22657

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

DON MANUELGE DONA SRI JAYAWRADENA, Kaushalya Priyadarshani. Brand Re-building in the Full Cream Milk Powder Industry of Sri Lanka. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing