Nové trendy v marketingové komunikaci – Veronika Lysková
Veronika Lysková
Bakalářská práce
Nové trendy v marketingové komunikaci
New Trends in Marketing Communication
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit vnímání a využívání nových trendů v marketingové komunikaci vybraných společností a následně formulovat návrhy pro zlepšení. V první kapitole bakalářské práce je shrnutí základních teoretických východisek k problematice marketingové komunikace, zejména využívání nových trendů v této oblasti. Následné kapitoly jsou věnovány zhodnocení využívání nových trendů v marketingové …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the perception and use of the new trends in marketing communication of selected companies and then formulate proposals for improvement. In the first chapter of the bachelor thesis is summary of the basic theoretical background to the issue of marketing communication, especially the use of new trends in marketing communication in this area. Subsequent chapters …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/cykcz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Veronika Braciníková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Nové trendy v podnikání v cestovním ruchu
Pátková Pátková -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v podpoře udržitelné dopravy v České republice
Eliška Peloušková -
Implementace Průmysl 4.0/digitalizace v logistických systémech (v nákupu, zásobování, skladování, distribuci, obchodě) v praxi podniku
Eva Hajná -
Nové trendy v cukrářství
Alena Trojanová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové sofistikované trendy v personalistice
Petra Svoboda -
Nové trendy v kardiopulmonální resuscitaci a jejich možný přínos pro léčbu pacientů v přednemocniční péči
Vojtěch ŠKOLAUDY