Veronika Lysková

Bakalářská práce

Nové trendy v marketingové komunikaci

New Trends in Marketing Communication
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit vnímání a využívání nových trendů v marketingové komunikaci vybraných společností a následně formulovat návrhy pro zlepšení. V první kapitole bakalářské práce je shrnutí základních teoretických východisek k problematice marketingové komunikace, zejména využívání nových trendů v této oblasti. Následné kapitoly jsou věnovány zhodnocení využívání nových trendů v marketingové …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the perception and use of the new trends in marketing communication of selected companies and then formulate proposals for improvement. In the first chapter of the bachelor thesis is summary of the basic theoretical background to the issue of marketing communication, especially the use of new trends in marketing communication in this area. Subsequent chapters …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/cykcz/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Veronika Braciníková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné