Veronika Lysková
Bachelor's thesis
Nové trendy v marketingové komunikaci
New Trends in Marketing Communication
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit vnímání a využívání nových trendů v marketingové komunikaci vybraných společností a následně formulovat návrhy pro zlepšení. V první kapitole bakalářské práce je shrnutí základních teoretických východisek k problematice marketingové komunikace, zejména využívání nových trendů v této oblasti. Následné kapitoly jsou věnovány zhodnocení využívání nových trendů v marketingové …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the perception and use of the new trends in marketing communication of selected companies and then formulate proposals for improvement. In the first chapter of the bachelor thesis is summary of the basic theoretical background to the issue of marketing communication, especially the use of new trends in marketing communication in this area. Subsequent chapters …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/cykcz/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Veronika Braciníková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Nové trendy v podnikání v cestovním ruchu
Pátková Pátková -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v podpoře udržitelné dopravy v České republice
Eliška Peloušková -
Implementace Průmysl 4.0/digitalizace v logistických systémech (v nákupu, zásobování, skladování, distribuci, obchodě) v praxi podniku
Eva Hajná -
Nové trendy v cukrářství
Alena Trojanová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové sofistikované trendy v personalistice
Petra Svoboda -
Nové trendy v kardiopulmonální resuscitaci a jejich možný přínos pro léčbu pacientů v přednemocniční péči
Vojtěch ŠKOLAUDY