Veronika Lysková

Bachelor's thesis

Nové trendy v marketingové komunikaci

New Trends in Marketing Communication
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit vnímání a využívání nových trendů v marketingové komunikaci vybraných společností a následně formulovat návrhy pro zlepšení. V první kapitole bakalářské práce je shrnutí základních teoretických východisek k problematice marketingové komunikace, zejména využívání nových trendů v této oblasti. Následné kapitoly jsou věnovány zhodnocení využívání nových trendů v marketingové …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the perception and use of the new trends in marketing communication of selected companies and then formulate proposals for improvement. In the first chapter of the bachelor thesis is summary of the basic theoretical background to the issue of marketing communication, especially the use of new trends in marketing communication in this area. Subsequent chapters …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2020
  • Supervisor: Ing. Veronika Braciníková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management