Bc. Lukáš Michal

Diplomová práce

Nákupní chování fanoušků fotbalového klubu Bayern Mnichov

Shopping Behavior of Football Fans Club Bayern Munich
Anotace:
ANOTACE Diplomové práce se zabývá Nákupním chováním fanoušků fotbalového klubu Bayern Mnichov. Cílem této práce je popsat prostředí fotbalového klubu Bayern Mnichov a na základě ankety analyzovat kupní chování fanoušků fotbalového klubu Bayern Mnichov. Teoretická část hovoří o marketingu obecně, o marketingovém řízení a nákupním chování. V praktické části je stručně popsán vznik, vývoj a současná situace …více
Abstract:
ANNOTATION The thesis deals with the shopping behavior of fans of the football club Bayern Munich. The aim of this paper is to describe the environment of the football club Bayern Munich and based survey to analyze the purchasing behavior of fans of the football club Bayern Munich. The theoretical part talks about marketing in general, the marketing management and purchasing behavior. In the practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Jaroslav Rektořík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sportovních studií

Magisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu