Kastovní systém z pohledu indického trhu práce – Markéta Růžičková
Markéta Růžičková
Diplomová práce
Kastovní systém z pohledu indického trhu práce
Caste system and its influence on the Indian labour market
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o vlivu kastovního systému na indický trh práce moderního indického státu, tj. od získání nezávislosti v roce 1947 až do současnosti. Hlavním tématem práce je význam kasty a kastovního systému, a jeho projevy v podobě sociální stratifikace společnosti, v souvislosti se současnou podobou trhu práce na území moderního indického státu. Hlavním cílem této práce je zjistit …víceAbstract:
This thesis is focused on the influence of the caste system on the Indian labour market of the modern Indian state, i.e. its independence in 1947 to the present day. The main topic of this thesis is the importance of the caste system and its manifestations in forms of social stratification of society, in the context with the current form of the labor market in India. The primary aim of this work is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 1. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83004
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
- Vedoucí: Zuzana Stuchlíková
- Oponent: Jiří Sejkora
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83004
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of the Positive and Negative Discrimination of Non-White Characters in the Children’s Works of David Walliams
Meena Toora -
Feminismus jako politická ideologie: otázka pozitivní diskriminace
Kristýna Zákostelnová -
Diskriminace v multikulturním světě se zřetelem k pozitivní diskriminaci
Jan Čtvrtníček -
Analysis of Consumer Attitudes to Social Media on Indian Market
Anirudh Nemmeli Srinivasan -
Tvorba dodavatelské sítě při investičním vstupu vybrané společnosti na indický trh
Kristýna Bistiaková -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
Hiral Dhruvin Panchal -
Komparativní přístup při vstupu na nový trh v automobilovém průmyslu
Markéta Nováková