Životný štýl a spotrebné chovanie generácie 30-50 rokov – Martina Kunderová
Martina Kunderová
Diplomová práce
Životný štýl a spotrebné chovanie generácie 30-50 rokov
Životní styl a spotřební chování generace 25-50 let
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vlivem vzdělání na nákupní chování jednotlivců. Pomocí kvalitativní metody focus group zkoumá vliv dosaženého vzdělání na nákupní rozhodnutí v polohách stravování a trávení volného času mezi respondenty ve věku 30-50 let. K analýze sekundárních dat jsou využity údaje agentury Medián z projektu MML-TGI. Na základě výstupu z provedeného výzkumu jsou následně vyvozeny marketingové …víceAbstract:
Diploma thesis deals with the influence of education on the shopping behavior of individuals. Using qualitative research method focus group examines the impact of achieved education on shopping decisions with focus on food consumption and leisure time activities among respondents from generation 30-50. Secondary data are collected from the MML/TGI reaserch, which are included in the program Data Analyzer …víceAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá vplyvom vzdelania na nákupné chovanie jednotlivcov. Pomocou kvalitatívnej metódy focus group skúma vplyv dosiahnutého vzdelania na nákupné rozhodnutia v polohách stravovania a trávenia voľného času medzi respondentmi vo veku 30-50 rokov. K analýze sekundárnych dát sú využité údaje agentúry Medián z projektu MML-TGI. Na základe výstupu z prevedeného výskumu sú následne vyvodené …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46244
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Marcela Zamazalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46244
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum v oblasti B2B trhů
Norbert Novák -
Marketingový výzkum v právu a praxi
Martin Predný -
Marketingový mix vybrané společnosti
Markéta Svatošová -
Marketingový výzkum v oblasti B2C trhů
Lucie Guzyová -
Marketingový výzkum nejvhodnějších kupních kanálů v truhlářské činnosti
Antonín Zaoral -
Marketingový výzkum v praxi
Jan Cikrt -
Marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu
Petr Suda