Propojení výuky německého jazyka s výtvarnou a tělesnou výchovou – Mgr. Lenka Noščáková
Mgr. Lenka Noščáková
Master's thesis
Propojení výuky německého jazyka s výtvarnou a tělesnou výchovou
Connecting the teaching of German with art and physical education
Anotácia:
Diplomová práce "Propojení výuky německého jazyka s výtvarnou a tělesnou výchovou" se zabývá využitím mezipředmětových vztahů při rané výuce německého jazyka. Teoretický vstup práce popisuje pedagogická a psychologická východiska pro ranou výuku jazyka. Tato část se opírá také o rámcový vzdělávací program a teorii mezipředmětových vztahů. Metodická část obsahuje 20 tematicky zaměřených her, které tvoří …viacAbstract:
Diploma thesis "Connecting the teaching of German with art and physical education" deals with the use of cross-curricular links in early German teaching. Theoretical input describes the pedagogical and psychological basis of early language teaching. This section is based on the educational framework and the theory of cross-curricular links. Methodology section contains 20 topic-based games that are …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rk3bx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedúci: PhDr. Hana Peloušková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Svátky a zvyky v německy mluvících zemích- doplňkový materiál k učebnici Start mit Max 2
Martina Jedličková -
Komentovaný zpěvník k 1. dílu učebnice "Start mit Max"
Jitka Sedláčková -
Práce s texty v rané výuce německého jazyka - doplňkový materiál k učebnici Start mit Max 2
Kamila Srncová -
Analýza učebnic "Start mit max" a "Wer? Wie? Was? 1", jejich srovnání z hlediska základních jazykových dovedností
Květoslava Sotolářová -
Využití písně ve výuce německého jazyka jako doplňkový materiál k učebnici "Start mit Max I. "
Lucie Čepová -
Německý jazyk ve spojení s výtvarnou výchovou jako doprovodný materiál k učebnici Start mit MAX 2
Lucie Přibylová -
Komunikace žáků v rané výuce německého jazyka - doplňkový materiál k učebnici Start mit Max
Zuzana Křížová -
Německý jazyk ve spojení s výtvarnou výchovou jako doprovodný materiál k učebnici Start mit MAX 2
Lucie Přibylová