Mgr. Jarmila SKOČDOPOLOVÁ

Diplomová práce

Marketingové komunikace letecké společnosti

Marketing Communications Of Airlines
Anotace:
Cílem práce je zejména vytvoření unikátního návrhu projektu pro leteckou společnost České aerolinie, který vychází z podrobné analýzy marketingových komunikací ČSA a low-cost dopravce Smart Wings. Projekt nabízí radu, jak čelit globálním aspektům podnikání v oblasti letecké dopravy, a také, na základě strategie bojové značky, účinnou taktiku obrany proti nízkonákladové konkurenci. Výsledkem projektu …více
Abstract:
The goal of this work is to make a unique project for Czech airlines that is based on an analyse of marketing communication of CSA and low-cost carrier Smart Wings. This project will offer a suggestion how to face global aspects in this type of business and, based on „fighting brand strategy“, how to fight low-cost competition. The result is going to be a draft for communication campain …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Identifikátor: 2732

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SKOČDOPOLOVÁ, Jarmila. Marketingové komunikace letecké společnosti. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 05. 2036

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.