Analýza komunikační strategie nadnárodní firmy se zaměřením na firemní filantropii – Alena Hábová
Alena Hábová
Diplomová práce
Analýza komunikační strategie nadnárodní firmy se zaměřením na firemní filantropii
Anotace:
Teoreticko-metodologická část se věnuje teoretickým východiskům marketingové komunikace, definuje pojmy a principy firemní filantropie a sponzoringu a postihuje aktuální stav v České republice. Aplikační část je zaměřena na rozbor sponzoringu a firemní filantropie koncernu Siemens. Analyzuje způsob začlenění do komunikační strategie, rozsah a specifika firemní filantropie společnosti.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 7. 2006
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/19249
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2006
- Vedoucí: Jana Přikrylová
- Oponent: Jaroslav Halík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/19249
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.