Zlepšení konkurenční pozice prodejny Coop v Plané u Mariánských Lázní – Bc. Hana RICHTARIKOVÁ
Bc. Hana RICHTARIKOVÁ
Diplomová práce
Zlepšení konkurenční pozice prodejny Coop v Plané u Mariánských Lázní
The improvement of competitive position Coop store in Planá u Mariánských Lázní
Anotace:
Diplomová práce se zabývá maloobchodem, který prochází neustálými změnami. Zaměřila jsem se na zlepšení konkurenční pozice prodejny COOP v Plané u Mariánských Lázní. Pro tuto prodejnu vznikla řada doporučení, která napomohou ke zlepšení pozice na trhu.Abstract:
The thesis is dealing with retail which goes through the continually changes. I focus on improvement of competitive postition store COOP in Planá u Mariánských Lázní. Several recommendation which arise during this thesis could improve the market position.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2009
Zveřejnit od: 29. 4. 2009
Identifikátor:
12160
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Viktor Vojtko
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RICHTARIKOVÁ, Hana. \textit{Zlepšení konkurenční pozice prodejny Coop v Plané u Mariánských Lázní}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/1rrv07/.
Jak správně citovat práci
RICHTARIKOVÁ, Hana. Zlepšení konkurenční pozice prodejny Coop v Plané u Mariánských Lázní. Č. Bud., 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2009 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Green marketing v oblasti rychlé módy
Marek Kuklík -
Marketing maloobchodu v COOP Jednota Krupina, s.d.
Paula Horníková -
Marketing v maloobchodě
Jaroslava PLACHÁ -
Využití nástrojů in-store marketingu v maloobchodě
Lenka HIKISCHOVÁ -
Uplatnění marketingu v maloobchodě
Kateřina VILDOVÁ -
Změny spotřebitelského chování v maloobchodě se sportovním oblečením v důsledku vzniklé ekonomické situace
Kamila Ungr Anýžová -
Marketingová komunikace podniku v oblasti maloobchodu
Daniela Hufová -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Lenka Velíšková
Název
Vložil
Vloženo
Práva