Marketingový výzkum diskontu Penny Market s. r. o. – Markéta Hubatová
Markéta Hubatová
Bakalářská práce
Marketingový výzkum diskontu Penny Market s. r. o.
Marketing research of the discount store Penny Market Ltd.
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je zlepšení celkového chodu a konkurenceschopnosti Penny Marketu s. r. o. v Pelhřimově. Na základě výsledků dotazníkového šetření navrhnu postupy a doporučení, které by měly podniku získat nové stálé zákazníky a rovněž zvýšit spokojenost zákazníků stávajících. Neméně důležitým bodem je zavést do prodeje nové výrobky a navrhnout využití moderních technologií v oblasti …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.