Markéta Hubatová

Bakalářská práce

Marketingový výzkum diskontu Penny Market s. r. o.

Marketing research of the discount store Penny Market Ltd.
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je zlepšení celkového chodu a konkurenceschopnosti Penny Marketu s. r. o. v Pelhřimově. Na základě výsledků dotazníkového šetření navrhnu postupy a doporučení, které by měly podniku získat nové stálé zákazníky a rovněž zvýšit spokojenost zákazníků stávajících. Neméně důležitým bodem je zavést do prodeje nové výrobky a navrhnout využití moderních technologií v oblasti …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.