Bc. Karolína Lukašíková
Master's thesis
Blog jako nástroj budování značky XY
The Blog as a Tool of Brand Building of YX
Abstract:
Diplomová práce zkoumá blog jako nástroj budování značky. Teoretická část práce vysvětluje termíny budování značky, komunikační mix, online marketing se zaměřením na obsahový marketing a blog jako takový. Praktická část se věnuje analýze stávajícího blogu knižního nakladatelství. Na základě závěrů analýzy je v projektové části navržena nová komunikační strategie blogu.Abstract:
The thesis examines the blog as a brand building tool. The theoretical part of the thesis explains the terms brand building, communication mix, online marketing with a focus on content marketing and the blog. The practical part is devoted to the analysis of the existing book publishing blog. Based on the conclusions of the analysis, a new communication strategy of the blog is proposed in the project …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Lukašíková, Karolína. Blog jako nástroj budování značky XY. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace v odvětví maloobchodu
Iveta Koloušková -
Marketingové komunikace vybraných českých nakladatelství prostřednictvím sociálních sítí Facebook a Instagram
Barbora HOLEŠOVÁ -
Hodnocení marketingové komunikace Střední školy knižní kultury
Nikola Mauleová -
Marketingová komunikace dětské edukační knihy Nezapomeň na nohy
Daniela Michnová -
Analýza marketingové komunikace společnosti Euromedia Group, a.s.
Lucie Kratochvílová -
Marketingová komunikace knihoven v ČR
Karolína Vyhlasová -
Marketingová komunikace konkrétního subjektu na trhu
Petra Horáková -
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
Bednář Bednář