Olga Komínková

Bachelor's thesis

Marketingový mix Bistra na špejli s ohledem na nové trendy v marketingu

Abstract:
Cílem bakalářské práce bude zhodnotit marketingový mix nového gastrozařízení v Jihlavě - Bistra na špejli. Pomocí dotazníkového šetření bude zjištěno, jak hodnotí zákazníci stávající nabídku bistra, a o jaké novinky by měli v budoucnu zájem. Výsledky výzkumu a také znalosti o nových trendech v oblasti marketingu poslouží k formulaci konkrétních doporučení pro zkoumané gastrozařízení.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2018

Thesis defence

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Travel/Tourism

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.