Olga Komínková

Bakalářská práce

Marketingový mix Bistra na špejli s ohledem na nové trendy v marketingu

Anotace:
Cílem bakalářské práce bude zhodnotit marketingový mix nového gastrozařízení v Jihlavě - Bistra na špejli. Pomocí dotazníkového šetření bude zjištěno, jak hodnotí zákazníci stávající nabídku bistra, a o jaké novinky by měli v budoucnu zájem. Výsledky výzkumu a také znalosti o nových trendech v oblasti marketingu poslouží k formulaci konkrétních doporučení pro zkoumané gastrozařízení.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.