Marketingový mix Bistra na špejli s ohledem na nové trendy v marketingu – Olga Komínková
Olga Komínková
Bachelor's thesis
Marketingový mix Bistra na špejli s ohledem na nové trendy v marketingu
Abstract:
Cílem bakalářské práce bude zhodnotit marketingový mix nového gastrozařízení v Jihlavě - Bistra na špejli. Pomocí dotazníkového šetření bude zjištěno, jak hodnotí zákazníci stávající nabídku bistra, a o jaké novinky by měli v budoucnu zájem. Výsledky výzkumu a také znalosti o nových trendech v oblasti marketingu poslouží k formulaci konkrétních doporučení pro zkoumané gastrozařízení.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2018
Thesis defence
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Travel/Tourism
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.