Problematika autismu u dětí předškolního a mladšího školního věku – Bc. Lenka POSLEDNÍ
Bc. Lenka POSLEDNÍ
Bakalářská práce
Problematika autismu u dětí předškolního a mladšího školního věku
Issues of Autism in Preschool and Primary School Age Children
Anotace:
Tato bakalářská práce: Problematika autismu u dětí předškolního a mladšího školního věku, pojednává o pervazivní vývojové poruše autismus. Práce je členěna na 3 hlavní části. První část se věnuje teoretickým informacím o pervazivní vývojové poruše. Popisuje historii poruchy, její etiologii, komorbiditu, výskyt a také klasifikaci a diagnostická kritéria. Druhá část se věnuje vzdělávání dětí s autismem …víceAbstract:
This Bachelor Thesis focuses on Issues of Autism in Preschool and Primary School Age Children and it deals with pervasive developmental disorder of autism. The thesis is devided into three major sections. The first part of the thesis presents theoretical information on pervasive developmental disorder of autism. It describes the history of autism, etiology, comorbidity, occurrence and also classification …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2011
- Vedoucí: Doc. PhDr. Jana Miňhová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POSLEDNÍ, Lenka. Problematika autismu u dětí předškolního a mladšího školního věku. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 04. 2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Psychologie se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Spolupráce speciálních pedagogů a rodičů dětí s mentálním postižením v MŠ a ZŠ speciální Diakonie ČCE Praha 5
Veronika Čiháková -
Vliv strukturovaného učení na chování žáka s mentálním postižením a autismem
Zdeňka Daněčková -
Vliv strukturovaného učení na adaptaci žáků s autismem ve školním prostředí
Jitka Mikuláštíková -
Specifika edukace žáků s kombinací autismu a sluchového postižení
Jana ŠIMÍČKOVÁ -
Spolupráce asistenta pedagoga v procesu strukturovaného učení u žáka s atypickým autismem
Zdislava CHRÁSTECKÁ -
Aplikace strukturovaného učení a tvorba učebních pomůcek strukturovaného učení pro žáky s PAS ve speciální mateřské škole
Markéta TÁBORSKÁ -
Strukturované učení ve vzdělávání dětí s autismem
Lenka HLADKÁ -
Využívání metod dramatické výchovy na odloučeném pracovišti 51. mateřské školy v Plzni
Daniela ŠLEFROVÁ