The Relationship between Proficiency and Foreign Language Anxiety – Dominika GAJDOŠOVÁ
Dominika GAJDOŠOVÁ
Bachelor's thesis
The Relationship between Proficiency and Foreign Language Anxiety
The Relationship between Foreign Langauge Anxiety and Proficiency
Abstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá skúmaním možného vzťahu medzi úzkosťou z cudzieho jazyka a jazykovou úrovňou u stredoškolských študentov. Prvá časť tejto práce sa zameriava na základné pojmy úzkosti vo všeobecnosti, jej typy a najmä na úzkosť z cudzieho jazyka. Táto časť dané pojmy definuje a popisuje rôzne druhy merania úzkosti a skúma rôzne pohľady na úzkosť z cudzieho jazyka. Druhá časť tejto práce …viacAbstract:
In this thesis, I explore the possible relationship between foreign language anxiety and proficiency level in high school learners of English. The first part of this thesis focuses on the basic concept of anxiety in general, on types of anxiety and specifically on foreign language anxiety. It provides definitions of these terms and discusses different ways of measuring anxiety and outlines various …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Šárka Šimáčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GAJDOŠOVÁ, Dominika. The Relationship between Proficiency and Foreign Language Anxiety. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
English Philology / English Philology / Spanish Philology
Práce na příbuzné téma
-
Ochota studentů komunikovat ve výuce anglického jazyka na vysoké škole
Jaroslava Jelínková
Názov
Vložil
Vložené
Práva