Martina KALČÍKOVÁ
Bakalářská práce
Strategie modrého oceánu
Blue ocean strategy
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo zhodnotit na základě metodiky strategie modrých oceánů současnou pozici vybrané firmy XY a navrhnout doporučení pro budoucí strategii. Současné situace firmy XY byla zhodnocená pomocí finanční analýzy podniku, Business modelu, analýzy konkurenčního prostředí (Porterův model pěti sil), analýzy vnějšího okolí firmy (PESTE analýza), mapy užitku zákazníka a analýzy …víceAbstract:
The main objective of this bachelor thesis was to evaluate the current position of the selected XY company based on the blue ocean strategy methodology and to propose recommendations for the future strategy. XY's current situation was evaluated using financial analysis of the company, Business model, competitive environment analysis (Porter's five-force model), analysis of the company's external surroundings …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Pech, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KALČÍKOVÁ, Martina. Strategie modrého oceánu. Č. Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Strategie modrého oceánu jako nástroj pro vytvoření nových služeb v hotelnictví
Tatiana Badashkeeva -
Strategické řízení a strategie modrého oceánu v oblasti secondhand obchodu
Jana Šmatova -
Strategie modrého oceánu jako předpoklad úspěšnosti firmy
Ivana Lojdová -
Nízkonákladová letecká přeprava v Evropě a ověření fungování strategie modrého oceánu
Ilona Rázová -
Strategie modrého oceánu v praxi českých firem
Michaela Charvátová -
Strategie modrého oceánu v oblasti úklidu kancelářských prostor na pražském trhu
Kristýna Hozáková -
Parametry hodnotové inovace strategie modrého oceánu
Lenka Tučková -
Strategie modrého oceánu
Yuliya Reiman
Název
Vložil
Vloženo
Práva