Exploration of sensory marketing and its influence on customers’ behaviors – Sebastien Turies
Sebastien Turies
Diplomová práce
Exploration of sensory marketing and its influence on customers’ behaviors
Exploration of sensory marketing and its influence on customers’ behaviors
Anotace:
This paper describes what is sensory marketing with in-depth reviews of each sense. It also explains what a company should focus on for each sense in order to successfully implement sensory marketing in their strategy. In the practical part, two marketing experiences promoting the same product were conducted, but one traditional stimulating only sight and another affecting all five senses. The results …víceAbstract:
This paper describes what is sensory marketing with in-depth reviews of each sense. It also explains what a company should focus on for each sense in order to successfully implement sensory marketing in their strategy. In the practical part, two marketing experiences promoting the same product were conducted, but one traditional stimulating only sight and another affecting all five senses. The results …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86870
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
- Vedoucí: Martin Machek
- Oponent: Daniela Kolouchová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86870
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.