Sebastien Turies

Master's thesis

Exploration of sensory marketing and its influence on customers’ behaviors

Exploration of sensory marketing and its influence on customers’ behaviors
Anotácia:
This paper describes what is sensory marketing with in-depth reviews of each sense. It also explains what a company should focus on for each sense in order to successfully implement sensory marketing in their strategy. In the practical part, two marketing experiences promoting the same product were conducted, but one traditional stimulating only sight and another affecting all five senses. The results …viac
Abstract:
This paper describes what is sensory marketing with in-depth reviews of each sense. It also explains what a company should focus on for each sense in order to successfully implement sensory marketing in their strategy. In the practical part, two marketing experiences promoting the same product were conducted, but one traditional stimulating only sight and another affecting all five senses. The results …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
  • Vedúci: Martin Machek
  • Oponent: Daniela Kolouchová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86870

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme:
Management

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.