20 let vývoje marketingové komunikace v ČR 1989-2010 – Bc. Lucie Vavřínová
Bc. Lucie Vavřínová
Master's thesis
20 let vývoje marketingové komunikace v ČR 1989-2010
20 years of development marketing communication in the Czech Republic in 1989-2010
Abstract:
Práce se zabývá vývojem marketingové komunikace v ČR v letech 1989-2010. Snaží se odpovědět na otázky, jakými významnými změnami prošla marketingová komunikace v ČR a jaké zásadní změny proběhly v oblasti asociací v tomto období. Je zde uveden také vývoj odborných časopisů a odborné literatury a v jejím závěru je pohled na možné perspektivy vývoje marketingové komunikace.Abstract:
The work deals with the development of marketing communication in the Czech Republic in the years 1989-2010. It tries to answer questions such significant changes undergone marketing communication in the Czech Republic and what major changes have taken place in the Association during this period. Here there is also the development of scholarly journals and professional literature and in the end it …moreKeywords
Marketing reklama marketingová komunikace psychologie reklamy zákazník cílová skupina Asociace komunikačních agentur Asociace českých reklamních agentur a marketingové organizace Rada pro reklamu odborný časopis Marketing Media odborný časopis Strategie. Marketing advertising marketing communications advertising psychology customer target group the Association of Communication Agencies Association of Czech Advertising Agencies and Marketing organization The Advertising Council a professional journal Media Marketing a journal Strategy.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/vb0h5/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2014
- Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Czech Consumers' Perceptions of Gender Stereotypes in Advertising
Natálie Hofmanová -
Effectiveness of comparative advertising in Czech Republic
Polina Gavrilova -
Asociace náhradních rodin v Moravských Budějovicích aneb Nejsme sami
Jana Vorlíčková -
Intenzivní a extenzivní faktory vývoje vybraných reklamních agentur
Tomáš Kavalír -
Vyhodnocení spolupráce developerské firmy a reklamní a marketingové agentury
Martina Kovalová -
Významné faktory akvizice ovlivňující spokojenost zaměstnanců a managementu reklamních agentur
Kristina Klaudyová -
Dramaturgie a realizace reklamního spotu pro vybraný produkt – značku.
Sabina Khodzhaeva -
Umělecké disciplíny v reklamě a jejich vzájemný přínos
Petra Pokorná