Bc. Lucie Vavřínová

Master's thesis

20 let vývoje marketingové komunikace v ČR 1989-2010

20 years of development marketing communication in the Czech Republic in 1989-2010
Abstract:
Práce se zabývá vývojem marketingové komunikace v ČR v letech 1989-2010. Snaží se odpovědět na otázky, jakými významnými změnami prošla marketingová komunikace v ČR a jaké zásadní změny proběhly v oblasti asociací v tomto období. Je zde uveden také vývoj odborných časopisů a odborné literatury a v jejím závěru je pohled na možné perspektivy vývoje marketingové komunikace.
Abstract:
The work deals with the development of marketing communication in the Czech Republic in the years 1989-2010. It tries to answer questions such significant changes undergone marketing communication in the Czech Republic and what major changes have taken place in the Association during this period. Here there is also the development of scholarly journals and professional literature and in the end it …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2014
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní