Vojtěch Palkovič
Bachelor's thesis
Vývoj aplikací pro Windows Phone
Windows Phone App Development
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zmapovat možností vývoje her pro operační systém Windows Phone 8/8.1 a to jak za pomocí nativních řešení od Microsoftu, tak i řešení třetích stran. Nastudovat a popsat jednu konkrétní vývojovou platformu a na ní implementovat hru.Abstract:
The objective of this bachelor thesis is to research game development on Windows Phone 8/8.1 operating system using Microsoft native solutions and 3rd party development tools.To describe one choosen game development platform and create game using this platform.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2015
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/108734
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2015
- Supervisor: Michal Radecký
- Reader: Martin Němec
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBachelor programme / field:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Theses on a related topic
-
Tvorba her pro Windows Phone
Lukáš Krisl -
Virtual reality toolkit for the Unity game engine
Vojtěch Juránek -
Technologie pro síťové hry v herním engine Unity
Tomáš Pagáč -
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí -
Comparison of Networking Solutions for Unity Game Engine
Martin Šepeľa -
Interconnection of Unity Game Engine and Newgrounds Online Service
Tomáš Ježek -
Využití služby Michelangelo v engine Unity
Maroš Beťko -
Implementace hry jako mobilní aplikace s využitím engine UNITY
Jakub Macek