Gabriela Machová

Diplomová práce

Marketingová komunikace ve farmaceutickém průmyslu: OTC léky proti nachlazení

Marketing Communication in Pharmaceutical Industry: OTC Medicines for Colds
Anotace:
Zhodnocení marketingové komunikace vybraných farmaceutických produktů ze skupiny volně prodejných léčiv určených pro léčbu chřipky a nachlazení prostřednictvím dotazníkového šetření zaměřeného na specifické faktory ovlivňující spotřebitelské chování cílové skupiny zákazníků
Abstract:
Evaluation of marketing communication selected from the group of pharmaceutical products, OTC drugs intended for treatment of flu and colds by a questionnaire survey focused on specific factors influencing consumer behavior of the target group of customers
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
  • Vedoucí: Ondřej Lešetický
  • Oponent: Šárka Polanecká

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/27651