Marketingová komunikace ve farmaceutickém průmyslu: OTC léky proti nachlazení – Gabriela Machová
Gabriela Machová
Diplomová práce
Marketingová komunikace ve farmaceutickém průmyslu: OTC léky proti nachlazení
Marketing Communication in Pharmaceutical Industry: OTC Medicines for Colds
Anotace:
Zhodnocení marketingové komunikace vybraných farmaceutických produktů ze skupiny volně prodejných léčiv určených pro léčbu chřipky a nachlazení prostřednictvím dotazníkového šetření zaměřeného na specifické faktory ovlivňující spotřebitelské chování cílové skupiny zákazníkůAbstract:
Evaluation of marketing communication selected from the group of pharmaceutical products, OTC drugs intended for treatment of flu and colds by a questionnaire survey focused on specific factors influencing consumer behavior of the target group of customers
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/27651
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedoucí: Ondřej Lešetický
- Oponent: Šárka Polanecká
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/27651
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Socio-economic context in pharmaceutical industry
Tereza Šklubalová -
Marketingová strategie produktu ve farmaceutickém průmyslu
Tereza Husinecká -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Kateřina Rosická -
Marketingová komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Václav Bezděka -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Projevy dlouhodobého působení marketingové komunikace na českou populaci
Kateřina Melmuková -
Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Jana Pivničková