Životní strategie digitálních nomádů a jejich popkulturní reprezentace – Dominika JAHNOVÁ
Dominika JAHNOVÁ
Bachelor's thesis
Životní strategie digitálních nomádů a jejich popkulturní reprezentace
Life strategies of digital nomads and their pop-cultural representation
Abstract:
Navrhovaná bakalářská práce bude věnována fenoménu digitálního nomádství. Její teoretická část se bude soustředit na popis sociokulturních a technologických podmínek, které umožnily vznik daného fenoménu a jeho rozšíření po světě. V této části práce budou dále vysvětleny základní termíny. Základem praktické části práce bude etnografický terénní výzkum ve virtuálním prostředí (tzv. netnografický výzkum …moreAbstract:
The proposed bachelor thesis will focus on the phenomenon of digital nomadism. The theoretical part of the thesis will focus on the description of socio-cultural and technological conditions that enabled the emergence of this phenomenon and its spread around the world. In this part of the thesis the basic concepts will be further explained. The practical part of the thesis will consist of ethnographic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 6. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: dr hab. Jan Kajfosz
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JAHNOVÁ, Dominika. Životní strategie digitálních nomádů a jejich popkulturní reprezentace. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Sociology / Sociology
Theses on a related topic
-
Digitální nomádství jako životní styl, fenomén dnešní moderní doby
Julie SALABOVÁ -
Životní styl digitálních nomádů a jejich marketingová prezentace
Žaneta Rojíčková -
Digitální nomádství jako nový sociální fenomén
Luboš Konečný -
Nádherní z Borutína: Rodinné strategie a životní styl nové šlechty
Libor DENK -
Strategie výběru témat se zaměřením na zdravý životní styl v časopise Kondice
Kristýna MICHALČÍKOVÁ -
Zdravý životní styl jako nový trend marketingu
Tereza Křížková -
Životní styl žáků 2. stupně a jeho souvislost s pandemií COVID-19
Tereza Pluhařová -
Životní styl digitálních nomádů a jejich marketingová prezentace
Žaneta Rojíčková