Životní strategie digitálních nomádů a jejich popkulturní reprezentace – Dominika JAHNOVÁ
Dominika JAHNOVÁ
Bachelor's thesis
Životní strategie digitálních nomádů a jejich popkulturní reprezentace
Life strategies of digital nomads and their pop-cultural representation
Anotácia:
Navrhovaná bakalářská práce bude věnována fenoménu digitálního nomádství. Její teoretická část se bude soustředit na popis sociokulturních a technologických podmínek, které umožnily vznik daného fenoménu a jeho rozšíření po světě. V této části práce budou dále vysvětleny základní termíny. Základem praktické části práce bude etnografický terénní výzkum ve virtuálním prostředí (tzv. netnografický výzkum …viacAbstract:
The proposed bachelor thesis will focus on the phenomenon of digital nomadism. The theoretical part of the thesis will focus on the description of socio-cultural and technological conditions that enabled the emergence of this phenomenon and its spread around the world. In this part of the thesis the basic concepts will be further explained. The practical part of the thesis will consist of ethnographic …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: dr hab. Jan Kajfosz
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JAHNOVÁ, Dominika. Životní strategie digitálních nomádů a jejich popkulturní reprezentace. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Sociology / Sociology
Práce na příbuzné téma
-
Digitální nomádství jako životní styl, fenomén dnešní moderní doby
Julie SALABOVÁ -
Životní styl digitálních nomádů a jejich marketingová prezentace
Žaneta Rojíčková -
Digitální nomádství jako nový sociální fenomén
Luboš Konečný -
Nádherní z Borutína: Rodinné strategie a životní styl nové šlechty
Libor DENK -
Strategie výběru témat se zaměřením na zdravý životní styl v časopise Kondice
Kristýna MICHALČÍKOVÁ -
Zdravý životní styl jako nový trend marketingu
Tereza Křížková -
Životní styl žáků 2. stupně a jeho souvislost s pandemií COVID-19
Tereza Pluhařová -
Životní styl digitálních nomádů a jejich marketingová prezentace
Žaneta Rojíčková