Ivana KRAMPEROVÁ
Bakalářská práce
Právní úprava reklamy
Legal regulations of advertising
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vytvoření ucelené příručky pro všechny účastníky reklamy. Právní regulace reklamy je obsažena v mnoha zdrojích a právě proto jsem se rozhodla shromáždit všechny potřebné údaje v jednom. V některých případech je složité určit správné hranice mezi povolenou a nepovolenou reklamou a proto doufám, že tato práce bude přínosem všem, kteří se v této oblasti pohybují. Jsou zde …víceAbstract:
The basic target of this bachelor work is the formation of a whole handbook for each of privy to advertising. Legal regulations of advertising are included with a lot of origins and this is the reason why I want to do league gather these data. In some cases it can be complicated to determine the limitations for legal and illegal advertising and I hope that my project will be helpful for all people …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2010
- Vedoucí: Ing. Kamila Tišlerová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRAMPEROVÁ, Ivana. Právní úprava reklamy. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.