Bc. Roman PAŘÍK

Bakalářská práce

Historie Public relations agentur v ČSSR/ČSFR/ČR 1989-2008

History of Public Relations Agencies in ČSSR/ČSFR/ČR in years 1989-2008
Anotace:
Public relations sehrávají v soudobém systému marketingových komunikací zcela zásadní a nezastupitelnou roli. Po roce 1990 agentury PR začaly stále intenzivněji pociťo-vat nezbytnost vytvoření určité stavovské organizace. Cílem předložené bakalářské práce je zmapovat historii PR agentur v letech 1989-2008, včetně začlenění historie Asociace Pub-lic Relations Agentur (APRA) a Komory PR (KoPR) a jejich …více
Abstract:
The field of Public relations has entirely been playing a crucial and indispensible role in the contemporary system of marketing communication. After the year 1990, PR agencies started to feel more intensively the necessity to establish a particular professional organization. The aim of the submitted Bachelor's Diploma thesis is to map the history of PR agencies between 1989-2008, including the incorporation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Zveřejnit od: 11. 5. 2009
Identifikátor: 10680

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
  • Vedoucí: doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PAŘÍK, Roman. Historie Public relations agentur v ČSSR/ČSFR/ČR 1989-2008. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 11. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace