Postoj učitelů a vedení školy ke smyslu supervize na ZŠ – Bc. Michaela PANOVCOVÁ
Bc. Michaela PANOVCOVÁ
Master's thesis
Postoj učitelů a vedení školy ke smyslu supervize na ZŠ
Attitude of teachers and school leaders to terms of supervision at the primary school
Anotácia:
Tato diplomová práce se nazývá Postoj učitelů a vedení školy ke smyslu supervize na ZŠ a je rozdělena do dvou částí. Teoretická část seznamuje především odbornou veřejnost s pojmem a pojetím supervize v obecném měřítku, přibližuje její formy, důležitost kontraktu a nabízí možné instituce, které ji poskytují. Následně vymezuje supervizi v kontextu školy, popisuje role jednotlivých účastníků procesu …viacAbstract:
This diploma thesis is called Attitude of teachers and school leaders to terms of supervision at the primary school and is divided into two parts. The theoretical part acquaints mainly specialized public with the term supervision and its concept in general scale, approaches its forms, the importance of contract and offers possible institutions, which provide it. Furthermore, it delimits the supervision …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2017
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. et PaedDr. Věra Kosíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PANOVCOVÁ, Michaela. Postoj učitelů a vedení školy ke smyslu supervize na ZŠ. Plzeň, 2017. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / ČJ-Ps
Práce na příbuzné téma
-
Informovanost pedagogických pracovníků na ZŠ Speciálních o supervizích a její využití v praxi
Andrea RAPANTOVÁ -
Vztahy asistenta pedagoga v kontextu vztahů (asistent žák, pedagog, rodič, ředitel školy).
Martina PIVODOVÁ -
Speciální pedagog a jeho místo v systému vzdělávání v ČR.
Lenka MIKEŠOVÁ -
Ředitel školy - manager nebo pedagog
Pavlína Hladká