Martin Pätoprstý
Bachelor's thesis
Mediální komunikace ve sportu
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá mediální komunikací ve sportu. V teoretické části začíná vývojem marketingu, od jeho historie až do dnešních dnů. Bakalářská práce se věnuje také marketingovému mixu a složkám, ze kterých se skládá. Pokračuje pojmem public relations, jeho důležitostí na trhu, prostředky, kterými komunikuje a PR agenturami, které ho zprostředkovávají. Praktická část objasnuje pojem sport v …viacAbstract:
This thesis deals with the communications media in sports. The theoretical part starts with the development of marketing, from its history to the present day. bachelor's thesis deals with a marketing mix and folders from which it is composed. Continues term public relations, its importance in the market means to communicate and PR agencies that provide it. The practical part explains the concept of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/6942/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2014
- Vedúci: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miloš Sobek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry
Práce na příbuzné téma
-
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Public relations města Postoloprty a využití komunikačních kanálů
Martina Seifertová -
Využívání public relations a dalších nástrojů v marketingové komunikaci firmy
Nhung Quachová