Komunikační plán Smart Module na trhu modulárních staveb – Bc. Barbora Jungová
Bc. Barbora Jungová
Diplomová práce
Komunikační plán Smart Module na trhu modulárních staveb
Komunikační plán Smart Module na trhu modulárních staveb
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu a následné navržení komunikačního plánu pro produktový segment "Smart Module" na trhu modulárních staveb. Cílem diplomové práce je navrhnout a detailně popsat komunikační plán pro firmu Smart Module, který bude zaměřen na dvojnásobném zvýšení návštěvnosti webu, které dle zkušeností povede k vyššímu počtu zakázek a osvětu a vzdělávání laické veřejnosti v oblasti …víceAbstract:
The thesis focuses on the analysis and subsequent design of a communication plan for the "Smart Module" product segment in the modular building market.The aim of the thesis is to design and describe in detail a communication plan for Smart Module, which will focus on doubling the number of visitors to the website, which, according to experience, will lead to a higher number of orders and awareness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
- Oponent: Jitka Ludvíková, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Inefficient management practices and processes on construction sites: Possible solutions to improve construction productivity
Alexander Fässler -
Rizika korupce ve veřejných zakázkách: případová studie sektoru stavebnictví
Dominika Paszkiewiczová -
Posouzení vývoje finančního zdraví malých rodinných firem ve stavebnictví
Natálie Severová -
Hodnotící studie manipulační techniky pro ložné operace ve stavebnictví
David Richter -
Modulární výstavba jako nástroj (forma) řešení staveb občanské vybavenosti
Petr Slavík -
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
Dmitrii Bachukin