Eva HAUSNEROVÁ

Bachelor's thesis

Jak žáci oboru kadeřnictví vnímají pravidla chování ve třídě, ve škole a ve svém životě

How students perceive the rules of the behavior in the classroom, in the school and in their life
Abstract:
V této bakalářské se zabývám problematikou, jak studenti vnímají nastavená pravidla na pracoviště odborného výcviku. V teoretické části se soustředím na základní pojmy patřící do této problematiky. V praktické části jsem zvolila kvantitativní formu výzkumu pomocí dotazníků. Dotazníky zjišťují, jak žáci vnímají nastavená pravidla a jejich smysl.
Abstract:
In this issue, I am interest how students perceive set rules on workplace training. In the theoretical part I focus on the basic concepts of belonging to this issue. In the practical part, I chose the form of a quantitative research using questionnaires. Questionnaires determine how students perceive the set rules and their meaning.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 3. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Michal Dubec

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HAUSNEROVÁ, Eva. Jak žáci oboru kadeřnictví vnímají pravidla chování ve třídě, ve škole a ve svém životě. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Education

Bachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / Practical Training Teaching