Adéla KOMŮRKOVÁ

Bakalářská práce

Marketingkommunikation der Škoda Auto in Tschechien und in Deutschland

The Marketing Communication of Škoda Auto in the Czech Republic and in Germany
Abstract:
Subject of this bachelor thesis is marketing and marketing communication of the Škoda Auto brand, the largest automotive company in the Czech Republic, operating in Germany as well. The work has three parts. 1) First part evaluates basic facts about marketing and marketing communication and their usage in subsequent research. 2) Next part is dedicated to the Škoda Auto brand and its marketing communication …více
Abstract:
Die vorgelegte Bachelorarbeit beschäftigt sich mit der Marketingkommunikation der Marke Škoda Auto, dem größten Automobilunternehmen in der Tschechischen Republik, das auch in Deutschland tätig ist. Die Arbeit besteht aus drei Kapiteln. 1) Im theoretischen Kapitel werte ich grundlegende Fakten über Marketing und Marketingkommunikation hinsichtlich ihrer Verwendung in der nachfolgenden Forschung aus …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2018
  • Vedoucí: doc. PhDr. Pavla Zajícová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOMŮRKOVÁ, Adéla. Marketingkommunikation der Škoda Auto in Tschechien und in Deutschland. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta