Marketingkommunikation der Škoda Auto in Tschechien und in Deutschland – Adéla KOMŮRKOVÁ
Adéla KOMŮRKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingkommunikation der Škoda Auto in Tschechien und in Deutschland
The Marketing Communication of Škoda Auto in the Czech Republic and in Germany
Abstract:
Subject of this bachelor thesis is marketing and marketing communication of the Škoda Auto brand, the largest automotive company in the Czech Republic, operating in Germany as well. The work has three parts. 1) First part evaluates basic facts about marketing and marketing communication and their usage in subsequent research. 2) Next part is dedicated to the Škoda Auto brand and its marketing communication …víceAbstract:
Die vorgelegte Bachelorarbeit beschäftigt sich mit der Marketingkommunikation der Marke Škoda Auto, dem größten Automobilunternehmen in der Tschechischen Republik, das auch in Deutschland tätig ist. Die Arbeit besteht aus drei Kapiteln. 1) Im theoretischen Kapitel werte ich grundlegende Fakten über Marketing und Marketingkommunikation hinsichtlich ihrer Verwendung in der nachfolgenden Forschung aus …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2018
- Vedoucí: doc. PhDr. Pavla Zajícová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOMŮRKOVÁ, Adéla. Marketingkommunikation der Škoda Auto in Tschechien und in Deutschland. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Němčina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu