Vliv marketingu na zákazníka při výběru potravin – Bc. Hana VANIŠOVÁ
Bc. Hana VANIŠOVÁ
Master's thesis
Vliv marketingu na zákazníka při výběru potravin
The influence of marketing on the customer at food choices
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá vlivem marketingu na zákazníka při výběru potravin. Zkoumá, zda převáží vliv marketingu nebo zákazníkův vlastní úsudek o vhodnosti volby potravin denní potřeby z hlediska sledování jejich nutričního složení. Teoretická část se zabývá základy marketingu, nemalá pozornost je věnována také potravinářskému zboží, označování potravin, výživě a kvalitě potravinářských produktů, …viacAbstract:
The thesis deals with the influence of marketing on the customer in the choice of food. It examines whether the influence of marketing prevails over customer´s own judgment about the choice of appropriate food for daily use in terms of monitoring its nutritional composition. The theoretical part deals with the basics of marketing, with a lot of attention being paid to food goods, food labeling, nutrition …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: MUDr. Ing. Bc. Markéta Kastnerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VANIŠOVÁ, Hana. Vliv marketingu na zákazníka při výběru potravin. Č. Budějovice, 2019. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Education / Education concerning to Health Education
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace na sociální síti Facebook v oblasti food marketingu zdravé výživy
Kateřina Měntielová -
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Martin Pokorný -
On-line marketingová komunikace pro e-shop se sportovní výživou
Nela Sojková -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Marketingová komunikace divize dětské a kojenecké výživy Nestlé
Veronika Zárubová -
Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Michaela Sahajová -
Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Michaela Sahajová -
Návrh marketingové komunikace s využitím influencer marketingu k posílení značky kojenecké výživy
Alena Fišerová
Názov
Vložil
Vložené
Práva