Proces strategického plánování v konkrétní společnosti – Ing. Roman Marsa
Ing. Roman Marsa
Diplomová práce
Proces strategického plánování v konkrétní společnosti
Strategy planning process in particular company
Anotace:
Cílem této práce je na praktickém příkladě ukázat přípravu jednotlivých bodů strategického plánu pro konkrétní společnost. Jedná se o obsáhlý proces, náročný zejména na výbornou znalost dané společnosti a prostředí ve kterém se pohybuje (trhy, produkty, zákazníci, konkurence atd.). Kromě detailního zpracování všech dílčích bodů vyžaduje úspěšný strategický plán zejména vel-mi aktivní přístup všech …víceAbstract:
The goal of this work is to prepare constituent steps of strategic plan proc-ess for particular company. This is an extensive process, demanding on excel-lent knowledge of company and its environment (markets, products, customers, competitors etc.). Compilation of the strategic plan material requires, except of detailed preparation of constituent steps, mainly very pro-active approach of all involved …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/t72di/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2008
- Vedoucí: Ing. Roman Storch, CSc.
- Oponent: Ing. Petr Vaškovic
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Analýza corporate designu firmy Elektropřístroj, s.r.o.
Tereza Prokešová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate indentity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Kristýna Pospíšilová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Analýza kladů a záporů etických kodexů v rámci Corporate Identity
Miroslav Nečas -
Corporate design jako prostředek vytváření image organizace
Jakub Málik -
Budování corporate indentity vybrané společnosti pomocí nástrojů IMK
Michaela Mandátová -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko