Ing. Radka Zemanová

Bachelor's thesis

Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.

Communication as a key activity and tool of relationship development. Communication methods and pursued goals. Research of connection communication-product-competitive advantage-differentiation-relationship
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje významu interní a externí komunikace v podniku a jejímu vlivu na vztahy se zákazníky. Je popsán význam informovanosti a úrovně vystupování zaměstnanců na produktivitu podniku. Zároveň se práce dotýká významu zaměstnanců v první linii pro vytváření takových vztahů se zákazníky, které se mohou stát jedinečnou a těžko napodobitelnou konkurenční výhodou. V praktické části práce …more
Abstract:
This barchelor work deals with the importance of internal and external company communication and its influence and impact on to relationships with it´s customers and business partners. The work underlines common and specific characteristic of internal company information system, not only from the point of view of behaviour and loyalty of the employees, but also with the respect of positive impact on …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2009
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní