Podpora regulace projevů chování mimořádně nadaných žáků při vzdělávání – Bc. Pavla TRIZNOVÁ
Bc. Pavla TRIZNOVÁ
Diplomová práce
Podpora regulace projevů chování mimořádně nadaných žáků při vzdělávání
Support of Education of Gifted Pupils
Anotace:
Diplomová práce se zabývá projevy chování mimořádně nadaných žáků, dopady tohoto chování a regulací různých dopadů ze strany pedagogů. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část pojednává o osobnostních charakteristikách mimořádně nadaných žáků, fungování jejich mozku, roli učitele ve vztahu k mimořádně nadaným žákům a o roli rodiny. Hlavním výzkumným cílem praktické …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the behaviour of exceprionally gifted students, the effects of this behaviour and the regulation of various impacts by teachers. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part deals with the personality characteristics of exceptionally gifted students, the functioning of the brain, the role of the teacher in relation to exceptionally …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Jeřábková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TRIZNOVÁ, Pavla. Podpora regulace projevů chování mimořádně nadaných žáků při vzdělávání. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika - poradenství / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Vybrané osobnostní charakteristiky postojového hodnocení
Valentina POLLOVÁ -
Osobnostní charakteristiky žáků s narušenou komunikační schopností
Stanislav GÖRG -
Některé osobnostní charakteristiky žáků 5.tříd v běžných a alternativních školách.
Pavlína PROKSCHOVÁ -
Osobnostní charakteristiky účastníků šikany
Kristýna Jurková -
Osobnostní charakteristiky a vyučovací styl učitelů na základních školách
Renáta JALŮVKOVÁ -
Spiritualita a osobnostní charakteristiky dětí a dospívajících
Samuel JINDRA -
Podpora mimořádně nadaných žáků na střední škole v Plzeňském kraji
Eva PAVLEOVÁ -
Vývoj, vzdělávání a podpora nadaných dětí v mladším školním věku
Adéla Matůšů
Název
Vložil
Vloženo
Práva